maandag 19 januari 2015

Teken van leven. Wat is er gebeurd?

Zo, het is alweer een paar maanden geleden sinds ik een bericht heb geplaatst. Zo druk was het...

Ik was dus bezig met een project op het werk welke de toekomst van het bedrijf wel eens negatief kan beinvloeden als het niet op tijd af was.

Uiteindelijk, met een vertraging van enkele maanden, is het project uiteindelijk "afgerond" en geaccepteerd. Nu rest alleen nazorg. Goed, dus ik heb voorlopig nog een baan. Maar ik moest wel een paar maanden van bijkomen. Zo'n stress was het.

Ik ben een maandje op vakantie geweest, en daarna een maandje (december) aan de nazorg gewerkt. Die maand heb ik ook wat meer tijd voor mezelf en heb ik de administratieve afronding gedaan voor het jaar. En daar gaat dit bericht ook over.

Er zijn wel wat vorderingen geweest (in de zin van vooruitgang, niet juridische eis :P ) Ik zal in de loop van de dagen dit allemaal opsommen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten